суббота, 14 июля 2018 г.

მეშვიდე დღე


  •   გეგმის შაბლონში შევავსე შეფასების მოკლე მონახაზი, რომელშიც აღვწერე შეფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები, რომელსაც პროექტის დროს გამოვიყენებ.
  •    მოცემული მეექვსე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთ დამოკიდებულება რამდენიმე  თვალსაზრისით.
  •   დამოუკიდებელი მსწავლელი შეფასების ეს ფორმა მიეხმარება ბავშვს დამოუკიდებლად მართოს თვითრეგულაციისა და თანამშრომლობითი უნარები.
  •   შევქმენი ჩემი ჟურნალი მოსწავლეთა მხარდაჭერა რომ მოსწავლემ თავისი ცოდნა და უნარ-ჩვევები დამოუკიდებლად მართოს.
  •   პროექტით სწავლებამ მასწავლარომ პროექტსი ჩავრთო 3 ტიპის მოსწავლე,სამივე ტიპის მოსწავლეს მიდგომებს გავეცანი.


1 комментарий:

  1. მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .

    ОтветитьУдалить